Omschrijving
Omschrijving:Het betreft hier representatieve kantoorruimte op loopafstand gelegen van het NS station van Hilversum.
Het kantoorgebouw heeft 4 verdiepingen en een totaal verhuurbaar vloeroppervlak van totaal 2.994 m².
Waarvan thans 2.378 m2 beschikbaar is verdeeld over 3 verdiepingen zijnde de begane grond, 1e en 2e verdieping.
Het gebouw zal naast een...
Lees meer
Kenmerken
Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 2378 m² In units vanaf 390 m² Aantal lagen 3Lees meer
Omschrijving
Omschrijving:Het betreft hier representatieve kantoorruimte op loopafstand gelegen van het NS station van Hilversum.
Het kantoorgebouw heeft 4 verdiepingen en een totaal verhuurbaar vloeroppervlak van totaal 2.994 m².
Waarvan thans 2.378 m2 beschikbaar is verdeeld over 3 verdiepingen zijnde de begane grond, 1e en 2e verdieping.
Het gebouw zal naast een cosmetische verbetering van de algemene ruimten ook een technische renovatie ondergaan, zijnde entree, liften, trapopgangen, verlichting en installaties.
Het gebouw zal naar minimaal een EPC-A worden gebracht.
Ligging:
Het kantoorgebouw ligt direct nabij het NS station van Hilversum.
Dit kantoorgebouw is prima geschikt voor zowel Profit en Non Profit organisaties die een vestiging in het centrum van Hilversum wensen.
Locatie en bereikbaarheid:
Hilversum is dankzij de centrale ligging in het land, op het knooppunt van de snelwegen A1 en de A28, een zeer gewilde vestigingsplaats voor het bedrijfsleven. Via directe aansluitingen op de betreffende rijkswegen alsmede de aansluitingen middels de NS spoorwegen zijn Amsterdam, Schiphol, Rotterdam, Den Haag en Den Bosch snel te bereiken.
Het kantoorgebouw is met het openbaar vervoer uitstekend te bereiken.
Vloeroppervlakte:
Totaal ca. 2.378 m² verhuurbaar vloeroppervlak gelegen op de begane grond, 1e en 2e verdieping, inclusief gebruik
(pro rato aandeel) van de algemene ruimten.
Souterrain ca. 8 m2 (algemene ruimte)
begane grond ca. 807 m2 VERHUURD
1e verdieping ca. 785 m2 VERHUURD
2e verdieping ca. 780 m2
3e verdieping ca. 616 m2 VERHUURD
Deelverhuur is bespreekbaar per kantoorvleugel op een verdieping vanaf ca. 390 m2
Parkeergelegenheid:
Er zijn parkeerplaatsen beschikbaar in de onder het gebouw gesitueerde semi open parkeergelegenheid.
Deze plaatsen worden verdeeld op basis van een parkeernorm van 1:70.
De huurprijs bedraagt € 750,- p.p.p.j. excl. BTW.
Totaal aantal parkeerplaatsen op eigen terrein aanwezig ca. 46 stuks
Voor de berekening van de oppervlakten is gebruik gemaakt van de meetnorm conform het normblad NEN 2580. Het meetrapport is op aanvraag beschikbaar.
Opleveringsniveau:
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige gebruikte staat, onder andere voorzien van:
- CV installatie t.b.v. het verwarmen van het kantoor;
- personenlift;
- kabelgoten t.b.v. elektra, data en telefoon;
- systeemplafonds met geïntegreerde TL verlichting;
- vloerbedekking;
- entree in centrale hal en algemene ruimten;
- hoofdtrappenhuizen in natuursteen;
- sanitaire voorzieningen;
- brandpreventieve middelen;
- parkeren in de semi open parkeerkelder;
Het gebouw zal naast een cosmetische verbetering van de algemene ruimte zijnde de entree, lift, trapopgang etc ook een technische renovatie ondergaan, zijnde liften, verlichting en installaties.
Het gebouw zal naar minimaal een EPC-C worden gebracht.
Huurprijs:
€ 150,= per m² per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
(gunstige BTW-compensatie regeling mogelijk bij non profit organisaties)
Servicekosten:
€ 35,= per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de levering van zaken en diensten, indien en voorzover van toepassing/aanwezig) voor onder andere;
Gasverbruik inclusief vastrecht en additionele kosten;
Elektraverbruik inclusief vastrecht en additionele kosten;
Waterverbruik inclusief vastrecht en additionele kosten;
Onderhoud en periodieke controle van;
- Periodiek onderhoud c.v. installatie en luchtbehandelingsinstallatie;
- Periodiek brandmeldinstallatie;
- Periodiek onderhoud Liftinstallatie;
- Periodiek onderhoud brandpreventieve middelen;
- Schoonhouden gemeenschappelijke ruimte;
- Periodiek tuinonderhoud/groenvoorziening
- Glasbewassing buitenzijde (periodiek 4 x jaars)
- Ongediertebestrijding
- Onderhoud noodverlichting
- Onderhoud dak
- Onderhoud valbeveiliging
- Klein dagelijks onderhoud
- Hygiene artikelen en toiletartikelen invalide toilet
- Afval verwerking/vuilafvoer
- Administratiekosten ad 5 %.
Indien gewenst kan het pakket aan servicekosten nader worden aangevuld door verhuurder in overleg met huurder.
Verhuurder zal huurder aan het einde van het jaar voorzien van een overzicht van de daadwerkelijk gemaakte kosten.
Oplevering:
In overleg.
Huurtermijn:
5 jaar gevolgd door 5 optiejaren.
Huurbetaling
Per kwartaal vooruit te voldoen.
Opzegtermijn:
Uiterlijk 12 (twaalf) maanden voor het aflopen van een huurtermijn.
Zekerheidstelling:
Ter grootte van 3 maanden huur en servicekosten
Huurprijsindexering
CPI alle huishoudens, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum
Voorbehoud
Finale goedkeuring en gunning verhuurder.
Wijzigingen voorbehouden.
Overdracht
Status
Beschikbaar
Huurprijs
€ 150,- per m² per jaar
Aanvaarding
in overleg
BTW van toepassing
ja
Servicekosten
€ 35,00 per m² per jaar
Bouwvorm
Bouwvorm
Bestaande bouw
Indeling
Soort Object
Kantoorruimte
Totale oppervlakte
2378 m²
Energie
Energieklasse
Niet aanwezig
Diversen
In units vanaf
390 m²
Aantal lagen
3
Woonruimte
Geen woonruimte aanwezig
Locatie
winkelgebied stadscentrum
Onderhoud binnen
Goed
Onderhoud buiten
Goed
- Hoofdfunctie
- Kantoorruimte
- Oppervlakte
- 2378 m²
- In units vanaf
- 390 m²
- Verdiepingen
- 3
- Voorzieningen
- Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling
- Meetcertificaat aanwezig
- Ja
Contact
Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.